Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/bbloteka__slyusarya__avtomoblya/IMG_0514.JPGСучасна методика бази професійно-технічної освіти доступна кожному педагогу і дозволяє зробити вибір певної методики для навчання учнів.

Впровадження державних стандартів з корисних професій в навчальний процес передбачає проведення чіткого проміжного та вихідного контролю.

Традиційно під час поетапної кваліфікаційної атестації проводиться комплексний іспит з основних спеціальних предметів екзаменаційними білетами, основних тем і розділів програми, в яких поставлено 3-4 питання, що затверджені методичною комісією.

Сучасні педагогічні технології пропонують проведення іспитів у вигляді різнорівневих тестових завдань.

Тести, порівняно з іспитами або письмовими відповідями, мають багато переваг. Серед яких:

а) можливість перевірити результати навчальних досягнень, водночас із багатьох тем і розділів програми;

б) об’єктивно оцінити рівень засвоєння вивченого матеріалу;

в) створити для всіх учасників тестування рівні умови складання тестів;

г) стандартувати та автоматизувати процедуру результатів.

Тестові завдання розроблені різної складності, складені для проведення кваліфікаційної атестації, та відповідають освітньо-кваліфікаційній характеристиці випускника, професійно - теоретичної підготовки у відповідності з навчальним планом.

Відповідно кваліфікації охоплюють предмети: спецтехнологію, допуски і технічні вимірювання, технічне креслення, матеріалознавство, електротехніку.

І -ий рівень на впізнання і розрізнення;

ІІ – ий рівень на відтворення інформації про об’єкт по пам’яті;

ІІІ -ий рівень розв’язання планових завдань, в тому числі рішення комплексних кросвордів;

Кiлькiсть переглядiв: 245