Підписатися на RSS

Презентація професії "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів"

Сучасне автомобілебудування по праву вважається барометром стану промисловості тієї чи іншої країни. Її роль в економіці надзвичайно велика, так в США, наприклад, в сфері виробництва автомобілів, враховуючи підприємства суміжних галузей, що поставляють сировину, матеріали і комплектуючі вироби, технічне обслуговування і ремонт, торгівлю, автодорожне господарство, діючий автотранспорт, працює кожний шостий із працюючих в промисловості. В Японії на долю цієї галузі припадає близько12% загального об’єму виробництва обробної промисловості. В Німеччині, Італії, Франції автомобілебудування забезпечує 8-10% загального об’єму виробництва.

За данними статистики західних країн, на одну людину в автопромисловості працює 6-7 чоловік у суміжних галузях. За прогнозами спеціалістів, в найближчі роки почнеться підйом економіки України. В зв’язку з передбачуваним підвищенням життєвого рівня країни, збільшиться попит на якісну автомобільну техніку вітчизняного виробництва.

Автомобілебудування в Україні, як і в усьому колишньому Союзі, ніколи не було розвинене на належному рівні. Це стосується насамперед якості та асортименту продукції, що в умовах загальної економічної кризи призвело до значного занепаду галузі. В автомобілебудуванні нашої країни склалася чітка спеціалізація підприємств на випуск окремих типів машин. Виникнувши в силу особливостей свого розміщення в промислово розвинутих районах України, де малися найбільше сприятливі умови для організації внутрішньої - і міжгалузевої кооперації, автомобілебудування зараз почало розвиватися і в нових економічних районах.

Україна – єдиний виробник середніх міських, усіх видів туристських і міжміських автобусів, великовантажних лісовозів, трубовозів і багатоцільових автомобілів, автонавантажувачів вантажопідйомністю 5 т і вище, а також легкових малолітражних автомобілів першої групи (типу "Таврія").

На сьогоднішній час до автомобільного комплексу належать чотири автозаводи, 94 підприємств, які випускають компектуючі, 150 заводів колишньої обо-ронної промисловості та 160 підприємств інших галузей, що так чи інше причетні до автопрому.

Пректні потужності автомобільних завоів дають змогу випускати 35 тис. КрАЗів, 7,5 тис. міських автобусів – ЛАЗ, 300-350 тис автомобілів на ЗАЗі та ще 17 тисяч на ЛуАЗі.

Нині в Україні автопарк складається з 913,3 тис. вантажних автомобілів (потреба в найближчі 10 років - до 1,6 млн штук, в тому числі 60% малої вантажопідйомності). З них 36% експлуатується понад 6 років, 40% від 3 до 6 роів. Не вистачає автомобілів малої вантажопідйомності до 2 т , потреба в яких становить 40 тис на рік.

/Files/images/bbloteka__slyusarya__avtomoblya/IMG_0762.JPG

На сьогоднішній час до автомобільного комплексу належать чотири автозаводи, 94 підприємств, які випускають компектуючі, 150 заводів колишньої обо-ронної промисловості та 160 підприємств інших галузей, що так чи інше причетні до автопрому.

Пректні потужності автомобільних завоів дають змогу випускати 35 тис. КрАЗів, 7,5 тис. міських автобусів – ЛАЗ, 300-350 тис автомобілів на ЗАЗі та ще 17 тисяч на ЛуАЗі.

Нині в Україні автопарк складається з 913,3 тис. вантажних автомобілів (потреба в найближчі 10 років - до 1,6 млн штук, в тому числі 60% малої вантажопідйомності). З них 36% експлуатується понад 6 років, 40% від 3 до 6 роів. Не вистачає автомобілів малої вантажопідйомності до 2 т , потреба в яких становить 40 тис на рік. (шлос) – замок. Шлоссерами називали майстрів, які виготовляли замки. Ця назва зберігається в більшості європейських мов.

Взагалі, перше повідомлення про слюсарну справу як самостійне ремесло знайшли в документі віденського архіву 1463 року. в 1545 році вже існував слюсарний цех в місті Шмалькадемі, Німеччина.

Ця професія одна з найперспективніших, попит на неї буде зростати разом із збільшенням парку автомобілів. Все більше і більше різноманітних марок автомобілів бачимо на дорогах України. Всі вони потребують якісного технічного обслуговування. Тому з'являються нові сервісні центри вітчизняних та закордонних автомобільних компаній, приватні авто майстерні. Оплата праці кваліфікованого автослюсаря була і надалі залишиться високою.


/Files/images/ПОТВОРОВ 1.jpg

Роботу водія бачать всі, а роботу слюсаря з ремонту КТЗ ні.
Але ж автомобіль не зможе навіть виїхати, якщо він буде в поганому технічному стані. Тому професія автослюсаря це професія «номер два» після водія. Якість роботи водія багато в чому залежить від того, як буде працювати слюсар з ремонту КТЗ.
Зростання кількості автомобілів у країні спричиняє значне розширення мережі підприємств їх технічного обслуговування й ремонту, залучення великої кількості кваліфікованих кадрів.
Щоб справитись з величезним обсягом робіт, пов’язаних з підтриманням автомобільного парку в технічно справному стані, необхідно механізувати і автоматизувати процеси його технічного обслуговування та ремонту, різко підвищити продуктивність праці.
Підприємства технічного обслуговування і ремонту автомобілів оснащуються більш досконалим обладнанням, запроваджуються нові технологічні процеси, які забезпечують зниження трудомісткості підвищення якості робіт.У технічне обслуговування автомобілів усе ширше впроваджуються методи діагностики з використанням електронної апаратури. Діагностика дає можливість своєчасно виявити несправності агрегатів та систем і усунути їх до появи серйозних порушень у роботі автомобіля. Об’єктивні методи оцінки технічного стану агрегатів і вузлів допомагають своєчасно усунути пошкодження, які можуть призвести до аварійної ситуації, тобто підвищити безпеку дорожнього руху.Застосування сучасного обладнання для технічного обслуговування і ремонту полегшує і прискорює багато технологічних процесів, але потребує від обслуговуючого персоналу засвоєння певних знань і набуття навичок: знання будови автомобіля, основних технологічних процесів технічного обслуговування і ремонту, вміння користуватися контрольно-вимірювальними приладами, інструментами та приладами.
Для вивчення будови і принципів дії механізмів необхідне знання фізики, хімії, основ електротехніки в обсязі програм середньої школи.Чітко організоване технічне обслуговування, своєчасне усунення виявлених несправностей в агрегатах і системах дають можливість підвищити довговічність автомобілів, знизити їх простої, збільшити строки міжремонтних пробігів, що в кінцевому результаті значно зменшує непродуктивні витрати і підвищує рентабельність експлуатації автотранспортних засобів.

/Files/images/ПОТВОРОВ -2.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 857